Ako funguje YELLOW TRUCK

Ako funguje prémiový klub YELLOW TRUCK?
Od prvej registrácie Vám budú každý mesiac na konto pripočítavané prémiové body, a to na základe obratu (bez DPH), ktorý ste v DHL Freight dosiahli využívaním vybraných služieb. Body sa vypočítavajú zo služieb vyfakturovaných v predchádzajúcom období. Do výšky obratu sa nezapočítavajú colné poplatky, poistenie a DPH. Po dosiahnutí dostatočného počtu bodov si ich nôžete vymeniť za prémie z Katalógu bonusov, ktoré vám doručíme najneskôr do 6 týždňov. Okrem toho máte nárok využívať pri nákupe u partnerov klubu zľavy alebo iné bonusy.


Kto sa môže stať členom prémiového klubu YELLOW TRUCK?

V prvom rade malí a stredne veľkí klienti DHL Freight. O vstupe klienta do klubu rozhoduje DHL Freight, na základe predchádzajúcich obratov, využívaných služieb a ďalších ukazovateľov.


Za využívanie ktorých služieb získavam body?
Body sú pridelované za využívanie vnútroštátnej a medzinárodnej zbernej služby, a to podľa nasledovnej základnej schémy: 6 bodov za každých dosiahnutých 10 Eur bez DPH pri službe DHL Euroconnect Domestic 10 bodov za každých dosiahnutých 10 Eur bez DPH pri sužbe DHL Euroconnect International a 2 body za každých dosiahnutých 10 Eur bez DPH pri službe DHL Euroline. Do sumy, z ktorej sú vypočítané body sa nezapočítava palivový príplatok, colné poplatky ani poplatok za tovarové pripoistenie. V rámci špeciálnych promo akcií je možné bodovo ohodnotiť aj ďalšie služby alebo inak zmeniť základnú bodovú schému. O aktuálnych akciách a možnostiach, ako si rýchlejšie zvýšiť svoje bodové konto sa dozviete na tejto stránke alebo z pravidelného newslettra.


Kedy pripíšete body na moje konto?
Body sa na konto pripisujú raz mesačne. Počet bodov je vypočítaný na základe výslednej sumy (bez DPH), vyfakturovanej v predchádzajucom období od posledného pripísania bodov.


Ako si objednám prémiu?
Po prihlásení si v Katalógu bonusov vyberte podľa výšky Vášho bodového konta prémiu, o ktorú máte záujem. Vložte želaný počet prémií do košíka. Pokračujte vo výbere alebo kliknite na obsah košíka a prémie objednajte tlačítkom Objednať. Svoje objednávky a predchádzajúce nákupy si môžete skontrolovať v časti Zrealizované nákupy. Na pravej lište tiež vidíte aktuálny stav Vášho bodového konta.


Nedarí sa mi objednať prémiu, kde môže byť problém?
Skontrolujte, či máte na svojom konte dostatočný počet bodov. Ak áno, je možné, že prémia už nie je dostupná – ak išlo o časovo obmedzenú ponuku. Ak máte na konte dostatok bodov a pri ponuke nie je vyznačené, že je časovo obmedzená, kontaktujte nás kvôli vyriešeniu prípadného technického problému.


Kto by mal dostať získané prémie?
Rozhodnutie, či si prémie ponechá zamestnanec zodpovedný za objednávanie prepravných služieb alebo či tieto pripadnú firme, je čisto na rozhodnutí vedenia firmy. Ak sa neviete rozhodnúť, čo s bodmi, venujte ich na charitatívne účely a spoločne pomôžete dobrej veci.


Kedy dostanem objednanú prémiu?
Objednávky sú zatiaľ vybavované iba raz mesačne. To znamená, že doručenie prémií trvá od 1-5 týždňov, v závislosti od toho, kedy ste si prémiu objednali. Ak ste si objednali prémiu pred viac ako mesiacom a stále Vám nebola doručená, kontaktujte nás mailom kvôli prevereniu objednávky.


Môžu mi body prepadnúť?
Body majú platnosť jeden kalendárny rok a vyčerpať ich môžete vždy do 31.1. nasledujúceho kalendárneho roka. Ak si do tohto dátumu  nevyberiete žiadnu prémiu, bodové konto sa automaticky vynuluje.


Je počet bodov, ktorý môžem nazbierať obmedzený?
Maximálny bodový limit je stanovený na 3 000 bodov mesačne. Po dosiahnutí tejto hranice už body nebudú pripočítavané.


Moje bodové konto sa znížilo napriek tomu, že som si nič neobjednal, ako je to možné?
Skontrolujte si históriu objednávok, či skutočne nebola od Vášho posledného prihlásenia vykonaná objednávka. Ak majú aj Vaši kolegovia prístupové údaje, je možné, že prémiu objednal niekto z nich. Pokiaľ sa v archíve nenachádza žiadna objednávka, je možné že došlo k chybe pri predchádzajúcom pripočítaní bodov a tieto boli stornované. Dôvodom môže byť technický problém, duplicitné pripočítanie bodov alebo aj fakt, že faktúra za poskytnuté služby nebola včas uhradená. V prípade pochybností nás kontaktujte.


Ako su upravím údaje v profile?
Kliknite na záložku Profil na pravej lište a upravte údaje, ktoré sa zmenili. Následne kliknite na tlačítko Uložiť.

Máte inú otázku? Obráťte sa na nás mailom, prípadne telefonicky.